“Self branding”, “Énmárka”, “Személyes márka”. Nagyjából ugyanazt jelentik. Több olyan embert “követek” a közösségi oldalakon, akik bár privát életüket osztják meg, szinte már saját márkát építenek azzal –  nem feltétlenül tudatosan -, hogy képeik egységességet, harmóniát, egyfajta stílust közvetítenek. Van aki egyszerűen érzi, hogy mi áll jól neki, és olyan is van, aki közel érez magához egy bizonyos stílust,  és ennek segítségével alkot.

A lényeg mindig ugyanaz, hogy egységes, harmonikus legyen az összkép.

Foto: Kustány Katalin

Mielőtt “énmárka” felépítésébe fognál, fontos lehet, hogy külső szemlélőként is lásd magad kívül-belül, hogy a kialakítani kívánt arculat, valóban Téged tükrözzön.
Abban az esetben ha tudod, pl. milyen stílus, vagy színvilág ami Téged jellemez, már sokkal jobban leegyszerűsíthető minden, hiszen az összes pici apró részlet hasonló irány alapján lesz összeválogatva, és a névjegykártyádtól kezdve, az irodád berendezésén át, a honlapodig, minden Téged tükröz majd.

Te magad leszel a koncepciód!

A tanácsadás során nem csak a színekről/vonalakról, de a különböző stílusirányzatokról is szó esik.

Tudni fogod, hogy

✔ mi a stílusirányzat, amit 100%-ig “kimaxolhatsz” mégsem lesz sok
✔ mely színek amelyeket nem csak az arcodon, az öltözékeden, de a honlapodon, a szóróanyagaidon is bátran használhatsz
✔ milyen eszközökkel lehet az összkép mindig egységes
✔ hogyan hozd össze mindezt a személyiségeddel, és alkoss valami teljesen egyedit

Egyszóval lesz egy olyan képed is önmagadról, aminek jellemzőit, egy komplett márka arculati kialakítására is ráhúzhatod.

Nemsokára konkrét “példákkal” is jövök itt a blogon, hogy ki, hogyan valósította meg önmagát a saját márkája kialakítása során. Érdemes lesz figyelni! 😉

Bejelentkezés, és időpont foglalás itt.

Amikor Te magad vagy a Márka